LONG HAIR DONT CARE

Varför inte uppdatera med lite smått å gott + en gammal bild? Vill för det första gratulera till två tjejer som just nu är med i smålandslaget för innebandy . Otroligt bra gjort av dem båda och att veta hur mycket det betyder för dem fick mig själv att typ börja gråta....haha så känslig är jag när jag ser folk jag tycker om få sina drömmar uppfyllda! Sen så ska min andra fina vän få en redig makeup imorgon och stylas för att vara modell för wella. Ny frisyr så det kan bli en total förändring! När jag tänker efter så tror jag att alla i min omgivning mår väldigt bra och det gör mig själv väldigt glad. Och jag? Jag har inget att klaga på i nuläget mer än att en massa prov väntar...men annars så är detta en riktigt fin regnig höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0