FRÅGOR

Namn: Felicia Lundberg
Piercingar: Bara i öronen, tyvärr!
Tatueringar: inga men skulle vilja ha
Längd: 165 kanske?
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja i skåne!!
Tänker du på självmord: nej.
Röker du: nepp
Vilket shampoo använder du:ska jag veta det????
Vilken parfym använder du: britney spears midnight fantasy
Vad är du rädd för: bli sviken.
Gillar du att tvätta: tvättar inte
Gillar du berg- och dalbana: balder är livet

SENASTE..
Film du hyrde: Inte hyrt film på år....
Film du köpte: Haha, aldrig hänt typ.
Låten du lyssnade på: I Follow Rivers - Lykke Li
Låten du hade på hjärnan: Everybody Talks - Neon Trees
Personen du ringde: tilda
Tv program du tittade på: Desperete Houswifes
Personen du tänkte på: han.

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: mhm
Gråtit över en flicka: yes
Varit i slagsmål: nej, de tror jag inte
Blivit arresterad: nej

SENASTE..
Bok du läste: felicia försvann
Personen du fick mail av: twitter
Personen du fick brev av: eeeh
Personen du fick sms av: ebba
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, haha två veckor sen kanske?
Saken du köpte: stickad tröja från bikbok tror ja
Vad har du gjort idag: gymat och kollat jönköpingsmarknad lite.
Var det kul: helt ok
Hur tidigt stiger du upp på morgonen? en timme innan skolan början (blivit bättre!)
Gillar du att slåss: nej?
Vad ska du göra idag: spendera sista timmarna på skype, godis och go musik
Är du seriös: både och. haha typ nu var jag seriös
Vad är du allergisk mot: pollen
Var har du ont: ögonen
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: aldrig kunnat!!
Favorit serie: Gossip girl, som jag förövrigt inte kollat på på flera månader...

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan...
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Aldrig hört något av det...
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: till korv.
Är du glad nu: på utsidan.
Var du glad igår: haha halva dagen typ.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: typ hela min släkt...
Vad dansar du till: allt som har en ton
Stockholm är: ingen hit
Göteborg är: ingen stad jag gillar!! Nej vet inte vad det är...gillar inte Göteborg bara...så mycket folk...alltid dåligt väder när jag varit där med, ALLTID.
Kan du sjunga: I duschen...
Mer värt än guld: Vänner, familj.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Hela Afrika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0