KLASS NIO D

Skrev precis ett långt inlägg med en väldans massa tankar i. För feg för att publicera och raderar det. Så kör nu på en annan tanke/åsikt (kalla det vad ni vill). Jag börjar tröttna på min klass. 9D. Är trött på kommentarer som går diagonalt som lodrätt som vågrätt och i alla andra möjliga riktningar. Onödiga, elaka kommentarer som nästintill skriks ut. Trött på att se folk skämta på andras bekostnad och att ibland själv få vara offret.Trött på att aldrig få bli tagen seriöst och trött på att ta ut ens krafter på att försöka täppa igenom öronen mot klassrummets surrel. Att alltid få endast hälften av lektiontiden seriös och resten skit är standard. Vi förknippas som skolans jobbigaste nia. Och har alltid varit den jobbigaste klassen i vår egen årkurs. Vår klass skrämmer bort dem flesta lärare och vi är inte så värst omtyckta om någon. Vi är helt enkelt väldigt svåra att ha och göra med. Och nej jag menar VERKLIGEN INTE alla i klassen. Nejnej det finns så många goingar som jag är jätte glad av att ha i klassen. Men vissa. Vissa som förstör vår andras undervisning, som fortfarande inte mognat till sig från sjuan. Det räcker tydligen med några få. Att några få kan förstöra så. Ni skulle jag så gärna slippa... Haha låter jätte hatisk nu, men kan verkligen inte tolerera vad vissa förstör/förstört för bland annat mig. Och det är såklart jag älskar min klass. Jätte mycket. Högstadiet har lätt varit bästa åren och har skrattat något sjukligt med er. Alla våra interna skämt inom klassen (som socker på blåbär, ''det är inge role'', förbudet på att säga random, alla gillar ''siffran'' sex osv..haha). Ja vi kan verkligen ha bra perioder då vi alla kan skilja på lektionstid och hålltimma. Då vi alla kan skämta ''snällt'' om varandra och inte vara så jäkla elaka. Å när vi har dem där perioderna, då är vi fan världens bästa klass. Klass 9D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0