TIO...

Saker du kanske inte visste om mig..

Jag ångrar verkligen att jag lade ner hela min barndom på att spela fotboll. Tyckte inte ens att det var kul förrens förra året och då la jag av för ett halvår sen..haha. Nu i efterhand tänker jag att jag kunde testat på en massa andra saker!! T.ex rida, teater, målarskola, innebandy, andra danser osv!

Jag älskar att springa. Mest långa sträckor men kom på mig själv nyss att det var sjukt kul att springa 100 meter också...

Jag vet inte vem jag är och vad jag vill med mitt liv. Ändrar mig hela tiden och försöker ständigt att hitta mig själv.

Jag blir aldrig nöjd med något jag gör.Jag har alldeles för höga krav på mig själv. Tänker alltid efteråt, kunde gjort det där liiite bättre. Kunde sprungit snabbare, kunde fått bättre betyg, kunde vart socialare osv... (Om någon av er har tips mot det så kommentera gärna TACK...)

Jag blir lätt sur. Hahahaha dock inte långvarigt men yes!

Min största dröm är att resa till Afrika och hjälpa fattiga. Vill verkligen ta reda på det till gymnasiet, om man ska gå sjuksköterska då eller något?

Faller för brunetter. Om killen är brunett så har han redan tjänat hem hälften!!

Har varit en twilightfantast utan dess like. (Ni ska få ett inlägg om min tid som freak...)

Har lättare för tyska än engelska. Okej kolla här nu. Började läsa tyska år 6. Började läsa engelska år 1. Jag lovar er att om jag skulle fått läsa tyska från 1an så skulle jag kunnat det dubbelt så bra som jag kan engleskan nu. Inga problem med tyskan mer än att det är så grymt fult och självklart har jag mindre användning av det än av engelskan...synd!

Jag älskar blå. Allt som är blått får min uppmärksamhet. Vet inte varför det är så men det är nog rätt sjukt. Före sommarlovet bestod 90% av hela min garderob bara av blå kläder men sa till mig själv att jag inte fick köpa något blått på hela sommaren och nu varierar jag mer! Testar allt som är blått. Färgade halva håret blått, köpt en mascara gjord utav blåbär (haha okej att kalla mig sjuk!!), kläder blir för det mesta i blått (men somsat dragit ner på det rejält!!), testar alltid ny mat och annat som det står innehåller blåbär. Japp det blir rätt mycket blåbär då alltså, men det är ju nyttigt!! Och just nu letar jag efter blåbärs mjölk. Så säg till om ni vet vart det kan inköpas!! Blått är en sån Felicia grej liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0